اولین نشست از سلسله نشست های اسلام و پیشرفت با محوریت آشنایی تخصصی با مفاهیم و مؤلفه¬های بنیادین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت برگزار می شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(علیه السلام) به جهت تبیین مدل پیشرفت اجتماعی مبتنی بر مبانی اسلامی سلسله نشست های آموزشی اسلام و پیشرفت، با اهدافی هم چون آشنایی مخاطبین با مباحث بنیادین، رویکردها و راهکارهای عملیاتی تدوین مدل پیشرفت اسلامی، ایجاد فضایی علمی و تخصصی جهت تضارب آرا و اندیشه ها به جهت ایجاد یک گفتمان علمی و کاربردی در میان نخبگان دانشگاهی، سرمایه گذاری پژوهشی به جهت حمایت محتوایی از طرح شدن و به رشته ی تحریر درآمدن مقالات و پایان نامه های تخصصی در حوزه ی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و... در سطح نخبگان دانشگاهی شهر تهران برگزار خواهد شد.

در این دوره که با حضور جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامی (ریاست شورای سیاست¬گذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی) برگزار خواهد شد محورهای آموزشی ذیل از 27 بهمن ماه سال جاری هر هفته سه شنبه ها (از ساعت 19 الی 21) در محل دانشگاه امام صادق(علیه السلام) توسط ایشان تدریس خواهد شد.

دانشگاه امام صادق(ع) سلسله نشست‌های تخصصی اسلام و پیشرفت برگزار می‌کند
ترمینولوژی مفهوم اسلام و رابطه¬ی آن با مقوله ی پیشرفت
انقلاب اسلامی ایران(جایگاه انقلاب اسلامی در پیش رفت اجتماعی)
الگوی مطلوب پیش¬رفت(ترمینولوژی مفهوم پیش¬رفت در نظام فکری و هویتی اسلام)
و....

علاقمندان می¬توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://rc.basijisu.ir/pishraft/ (مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(علیه السلام) ) و تکمیل کاربرگ در این دوره¬ی آموزشی ثبت¬نام کنند و برای کسب اطلاعات بیش¬تر با شماره¬ی 09107660356 تماس حاصل نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس